Med varmare väder kommer glassuget och då vill jag tipsa om dessa enkla, men ack så goda yoghurtglassar. Jag gjorde dem i små silikonformar, men man kan göra dem till glasspinnar också. Jag använde kokosyoghurt som jag blandade blåbärspulver i och visst fick de en fin färg. Granolan ger lite tuggmotstånd, vilket är gott tycker jag. 

With warmer weather my cravings for ice cream kicks in and I want to talk about these simple, but oh so good yogurt ice cream cups. I made them in small silicone moods  but they can also be made into popsicles. I used coconut yoghurt and mixed in blueberry powder and look at the color of these, nice right? The granola gives some bite to them, which I like.



Blueberry Granola Yogurt Ice Cream Cups

coconut yogurt
blueberry powder from Holistic
granola
fresh blueberries

Mix coconut yogurt with blueberry powder. Put some granola in the bottom of small silicon molds and add the yogurt. Top with more granola and blueberries. Put them in the freezer for a couple of hours before serving. 



Blåbär Granola Yoghurt Glassbitar

kokosyoghurt
blåbärspulver från Holistic
granola
färska blåbär

Blanda kokosyoghurt med blåbärspulver. Sätt lite granola i botten av små silikonformar och tillsätt yoghurt. Toppa med mer granola och blåbär. Sätt dem i frysen i ett par timmar innan de serveras.